Selinnnce valla biz deneme falan yapmadık normal akışına bırakmıştık. Ramazan ayının ortasındaydık zaten insan oruca alışana kadar el ayak kaldırcak hali olmuyor. O ay 1 kere olmuştu ve bebek bile düşünemeyecek kadar yorgunduk ev tadilatı sıkışmıştı araya oruçla beraber falan. Bir gün çok başım döndü herhalde açlıktan dedik. Orucu açtık yok geçmedi. Eczaneye tansiyon ölçtürmeye gittik. Sonra gözüm erken gebelik testine gitti... ve bugün buradayım 37. Haftada ☺️ Yumurtalama günümün hemen 1 gün öncesiymiş hemen tutuvermiş.