Alyaveannesi Selinnnce Allahimm nasip edince ediyo canimm zamani var demekki olur olur stres yaptikcada sıkıntı stresten uzak dur ☺️
AlininAysesii Selinnnce Hiç stres yapmadık ama biz, ne ovulasyon ne başka bi şey... Çok kafaya takmamak gerçekten çok önemli bence, tecrübe ile sabit. Darısı başına inşallah güzel haberler alırsın ♥️
Selinnnce AlininAysesii olmayinca insan stres yapiyo malesef canim. Allah isteyenlere nasip eder ins cok sagol❤️
AZehraa Bana bekarlık döneminde gittiğim her kadın doğum uzmanı senin çocuğun olmayacak vs dedi polikistik over dan ötürü sonra evlendim eşime dedim zaten doğal yollarla zor diyorlar gel deneyelim olmazsa çözüm ararız o da mantıklı buldu ilk ay balayında başladık denemelere olmadı ikinci ay eşim daha on beş gün adetimin üstünden geçmesine rağmen hamilesin sen dedi güldüm yumurtalama zamanım değildi daha sağlık ocağına gittim doktor da güldü daha erken zaten olması imkansız yenisiniz ortam müsait değil falan dedi . Adetimin üstünden iki üç gün geçmişti acile gittim kasıklarım ağrıyor diye dört haftalık gebe olduğumu söyledi yani ikinci ayın başında hamile kaldım. Şuan 15+2haftalik
DeryaOguzhan Selinnnce benn 🙈 biz çalışmalara başlayalım 5 6 aya ancak olur diye başlamıştık halbuki ☺️
Selinnnce DeryaOguzhan valla bizde hemen olur dedik ama aylardir deniyoruz olmadi. Sizin durumun tam tersi yani😅😅
Deletedmom2232 Selinnnce tek değilde ikincide yumurtlama günümde sadece iki kere yaptık şuan hamileyim
Malatya44 Selinnnce ben ilk gebeliğimde öyle olmuştum. Hiç düşünmüyordum hamile olcagımı. Adetim 4-5gün gecikince şüphelendim gerçekten hamileymişim hatta inanmadım doktora dedim hocam tahliller karışmış olmasın. Sonra evde idrarda da çıkınca şaşırmıştım baya😂
Sennu Selinnnce senin yumurtlama gününse olmuştur ama yumurtlama günün değil normal bir günse ihtimal düşük
Selinnnce Sennu yumurtlama gunumdu canim. Ama catlama gunu sanrm daha yuksek ihtimal herkes ole demis. Biz ona denk getiremedk