Melekakyz worin ahahah bendede aynısı oldu hemen olmaz dediler diye erken başladık denemelere tuttu hemen 😂😂😂
Melekakyz Selinnnce bi iki kereyle olmaz adetten sonraki 10 gün önemli düzenli olarak hergün ilşkiye girilmesi gerekiyor canm ☺️
Gamzelibebek Melekakyz yo her gün değil sperm kalitesi için 48 saatte bir yeterli hatta doktorlar haftada 2-3 olsa bile illa biri yumurtlama gününe denk gelir diyor. İlk denemeyle hamile kalan çok kişi var üstelik
Bskrt Selinnnce 13 mayısta denedim sonra tekrae korundum, millet aylarca deniyor olmaz zaten dedm eşime Ama hamile kaldm :) 36. Haftadaym şuan 😁
Findix Selinnnce evet canım bende yumurtlama günlerimi takip ederek yapsaymışım olmayacakmış hani şu adetinden 14 gün saydığın benimki meğerse hemen adet bitimiymiş bence ovulasyon testi al en azından gününü bilirsin
gayecee Selinnnce ben kaldım yumurtlama dönemime denk getirmiştim hatta diş tedavisi görüyordum nasılsa ilk denemede olmaz çalışmaya başlamış olalım dedik 🙈 ve kaldım şimdi 20+2 yiZ
Mrym53 Selinnnce hiç öyle yumurtlama günü felan kafaya taktın mı olmuyor benim hiç ummadığım anda bi denemede oldu 9 ay her yumurtlama zamanında denedik olmadı eşimi askere göndermeme 1 gün kala hamile kaldım bi seferde o yüzden takılmayın Rabbim nasip edecekse önünde hiçbir şey duramıyor
GulUmut Selinnnce ben 😊 ilk geceden , ilk birliktelikten 🙊 hatta ertesi gun hapi bile icmistim, ustelik polikist over-im bile vardi, sonuc 37 haftalik hamileyim ❤️ Allah isteyen her kese nasip etsin
Betul11 GulUmut aynı kaderi paylaşıyoruz herkes olmaz çocuğun demesine rağmen yeterki rabbim ol desin sağlıkla alalım inşallahh ❤️
aysess Selinnnce biz beş sene korunduk ,zorluk çekerim hamile kalmada diye çok sıkıntı ediyordum ama tek ilişkiyle ilk denemede hamile kaldım 🙈😀 Yumurtlama gününe denk getirmisiz, gerçekten nasipmis bu işler Allah gönlüne göre versin canim
AyEr Selinnnce rabbım aratmadı canım 1 ay sonra hamıle kaldım evlendıkten sonra bebegımı kaybettim sımdı yıne hamıleyım 13+2
momtobe8 Bnde iki sene doğum kontrol hapı kullandım. Snra artık bırakayım nasılsa 3-5 ay tutmaz dedim ilk denemede hamile kaldım, ama bebeğimi 8 haftalıkken kaybettim. Snra 3 ay ara verdik, tekrar denemeye başlayalım dedik yine ilk seferde hamile kaldım, şimdi çok şükür 37 haftayı bitirdim:) ilkinde ovulasyon günümü telefondaki uygulamaya gore hesapladım. İkincide ovulasyon testi kullandım. Allah isteyen herkese en hayırlı zamanda nasip etsin.
Ozlemsvr Selinnnce bende tek seferde kaldım. Şaşırdım açıkçası ☺ ve şunu anladım fire vermemem gerek 😂
AlininAysesii Tek seferde gebe kaldım ben, 2 yıl korunduk ve bıraktığım an gönlüme göre oldu her şey çok şükür. Hatta eşim ilk günden beri gebe muamelesi yapıyordu bana, o kadar emindi 🙈🙈🙈
Despinaa Selinnnce ben çok şükür 2 buçuk sene bekledim arkasından ister istemez oldu rabbim aratmadı binlerce şükür olsun şimdi 8 aylık hamileyim
Hamiss5 worin aynen bizimde çevremde 4 5 deneyip kalan vardı benimde öle olur diye denedim ilk denemede tuttu :)
Dnzcngz Selinnnce Ben tek denemede hamile kaldım. Üstelik düğünümüze 1 aydan az kalmıştı eşim deneyelim mi dedi. Eşimin geçirdiği bir ameliyat yüzünden çocuğu olmama ihtimali çok yüksekti. Bende nasılsa diye olmaz, tedavi olmamız gerekcek diye tamam deneyelim dedim. Ve o da ne o gün hamile kalmışım😄 düğünümüze kızmızda eşlik etmiş oldu.
AyEr Dnzcngz dügünden önce mi oldu bebek bende kacarak evlendım dugunumuz ıkı ay sonra oldu bende dugunde 20 gunluk felandım o bebegımızde öldü sımdı yıne hamıleyım
senayck Selinnnce 4sene korunduktan sonra hadi artık olsun olması da 5 6 ay sürer dedik ilk ay sürekli denedik olmadı sonra ben kışa bırakalım dedim doğum zamanıni hesap ederek diğer ay yumurtlama gününde tek bir deneme yaptık ve olmus 😁
Dnzcngz AyEr Evet düğünden önce oldu ama ben kaçarak evlenmedim. Zaten cinsel hayatımız vardı bizim, korunuyorduk. Bir kere korunmadık onda da hamile kaldım. Şuan 27 haftalık hamileyim.