Gulyldrm_44 biz bekleyince bizim bebeler naz yapıyor sanırsam en iyisi sabretmek canım 😂gebelikte bu enfeksiyon gerçekten çok kötü ya hamileliğimin başından beri enfeksiyon sıkıntım var fitil kullanıyorum geçiyor sonra tekrar başlıyor 😑🤷♀️şimdi kendi doktoruma gidiyorum rutin kontrol için bakalım bizim kızın durumu nasıl 😍