Berna_59 bizde 38+4 olduk çok şükür daha kanala inmemiş kafasını hareket ettiriyor dedi doktor nişanım geldi ama çocukta niyet yok sanırım doğum sayısı arttıkça sürede uzuyor ilkinde 38+5te doğdu sonraki 40+6 diğeri 42 de doğdu bunu bilmiyorum ne zaman gelir arada ağrı ve altta iğne batması çok oluyor baskısıyla su patlaması olucak gibi ama yok gününü bekliyor sanırım çevremde bi ben kaldım doğurmayan herkes sorup duruyor 😂 gelmedi mi daha diye