Seldahilal basakc36 35+4 haftalık çok şükür yolu bitirmek üzereyim şuan herşey var bende korku heyecan hepsi birbirine girdi 😂😂😂sağ saglim kucağıma alırız inşallah 🥰
Enfal_06 basakc36 25+1 iz aynı şekilde idrar yolu enfeksiyonuyla uğraşıyoruz onun dışında güzel gidiyor
Miniportakal Busra1644 aynıyız hemen hemen 9+2 oldum bugün sağlıkla gelsinler inşallah bebişler kızlar
MuhammedYusuf56 basakc36 bizde 36 hafta olduk çok şükür bel ağrısı çok çekiyorum ama onun dışında iyiyim çok şükür Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı
drn5410 basakc36 2 gün arkandan geliyorum 19+6 🤗 benimde kanamam oldu yatıyorum progestan aldım yarın doktoruma gideceğim dua beklerim 😔
Enfal_06 basakc36 idrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullanıyorum 1 haftaya yakındır 1 2 gündür etki etmiş suya atılan antibiyotik sabah akşam suya atıp içiyorum çok iyi geldi ağrılar içinde magnezyum kullanıyorum
perihankrkya basakc36 21+1 olduk Oglusumla😍💙bebisim kipir kipir sürekli biseyler yeme derdindeyim doymuyorum bende🥹