basakc36 Selam hamişler biz 20+2 olduk🥰İdrar yolu enfeksiyonum var bu yüzden bazen karnımda ve kasıklarımda sancı oluyor onun dışında güzel gidiyor sizde ne var ne yok kaç haftalık oldunuz umarım iyisinizdir 🥰😇
_almirasmom basakc36 31+3 bıran once dogurmak istiyor um geceler zından sag sol dönerken ıcerden dıkıslerım berbat yanıyor sankı yarama tuz dokuyolar😞
Edaa01 basakc36 biz 34+1 olduk geceleri uyuyamıyorum artık hareket etmek dönmek bebiş zorluyor 😄 geceleri daha kıpırdak oluyor onun dışında iyiyiz şükür kavuşmamıza az kaldı💖
ZeyHus33 basakc36 33+4 bendede idrar yolu enfeksyon var başından beri ne yaptıysam geçmedi fitil krem Kullaniyorm ama hep aynı malesf Sıcak birde braz ağrılar oluyor okadar
basakc36 Gizem-1009 Üç ay kusan biri olarak söylüyorum çok kötü zamanlardı ama geçiyor sabret.Bulantı için doktorum prilam vermişti doktorundan bulantı için isteyebilirsin
basakc36 ZeyHus33 tahlilde sonucunuz kaç çıkmıştı benim lökosit 44 çıktı tek doz bi antibiyotik kullandım ama ara ara sancım oluyor bol su iç dedi doktorum ama çok su içince midem bulanıyor 🙄
Mervenr00 basakc36 37+2 olduk💙 yavaştan ara ara kasılmalar ağrılar başladı artık onun haricinde çok şükür iyiyiiiz☺️
ZeyHus33 basakc36 valla hiç bilmiyorm doktora direk girdim idrar yolunda enfeksyon dedi mantarada dönüşmüş olablr dedi ilaç verdi
Nissaa @basakc36 23 haftalığız idrar yolu enfeksiyonundan 3 gün sancı çektim dün toparladım doktorun verdiği ilaçlar sayesinde çok illet bir sancıydı 🥺
SrpYlmz basakc36 28+4 🥰🙏🧿🩷 elinden geldikce bol su iç dışarda wc oturma pamuklu iç çamaşır giy ve sürekli değiştir rahatlarsın
Zmom basakc36 25+1 Gece yatarken ağrılarım oluyor sadece😖 hiç rahat yatamıyorum hep yüzüstü yatmak istiyorum. Ve çokkk sıcak hararet geçiriyorum😶🌫️
Miniportakal Busra1644 aynıyız hemen hemen 9+2 oldum bugün sağlıkla gelsinler inşallah bebişler kızlar