bonik çok alakası var biliyor musunuz benim iki oğlum da karnımda bir dakika durmazlardı sabahlara kadar tekmelerinden uyuyamazdım 1 yaşına kadar da uyumadılar herkes kibir olur mu bilmiyorum ama doktor bile demişti bana çok hareketli olacak doğunca da ikisi de öyle ama kızım hiç oynamıyor ya sadece günde iki tekme 3 tekmeye başka hiçbir şey yok sürekli uyuyor ultrasonda da sürekli uyuyor galiba babasına çekecek 😁