Kızlar bebeğim sağlıklı hiçbir problemim yok doktora soruyorum neden bu çocuk oynamıyor diye sorun yok diyor ama ben hissetmiyorum günde sadece 2 tane tekme hissediyorum O da böyle çok seyirme şeklinde üçüncü gebeliğim diğer iki gebeliğimde gayet iyilerdi ve çok hareketli çocuklardı neden böyle acaba başına gelen var mı 💗