Tuanamm Dryya canım doktoruna söyleseydin bunun için şurup veriyolar gaviscon diye bende yandığı veya ağrıdığında içiyorum hemen kesiliyor
Tuba-93 Blueinflames89 1 çay kaşığı karbonat 1 çay bardağı suyla çok iyi geliyo bana kesinlikle geçirdi
Aysesare Dryya yesem de aynı yemesem de aynı valla 😳 gaviscon içtim , yoğurt suyu iyi geliyordu onu denedim süt kesmiyor maalesef
Emooss Ben gavicson kullaniyorum. Dr onerdi. Kana karismadigi icin bebekte sorun olmuyorr. gunde iki kez icilebiliyor isterseniz sizde bu danisin.
Mavisilegamzeli Sade soda için diyenler de var ama benm içimi daha çok yakıyor. Gaviscon kullanıyorum bende çok iyi geliyor