Zynp-ela6 aybukee10 gittim cnm alttan baktı ebe yeşil akıntı goremedi sarı akıntı var dedi idrar yolu enfeksiyonu çıktı sadece sonra bir daha yeşil akıntı hiç olmadı bende anlamadım yok deyince şaşırdım ama vardı yeşil akıntı yani
aybukee10 Zynp-ela6 bi ilaç fitil vs kullanmadiniz dimi sarı akinti normal mi peki benim ara ara sarı geliyor
Zynp-ela6 aybukee10 sarı akıntı normal dedi birsey vermediler cnm fitil falan sadece tek kullanımlık idrar enfeksiyonu için antibiyotik verdi onu kullandım