FKRKS29 8.haftadan sonra ister 153 den yada İstanbul senin uygulamadından yeni doğan desteğine başvuru yapabiliyorsunuz sürekli mesaj gelcek yazıyo 31. Haftada Kargo’dan mesaj gelmiş dolandırıcı sandım baktım kargo şirketi var ama ben sipariş vermemiştim sonra aradılar kapıya kadar bıraktılar dağıtıma başlandı diye doğumdan sonra da ilçe belediyesini arayıp ordan da alabilirsiniz ama İBB kadar getirmiyorlar