Kamamir 35. Haftaya girdim doğru düzgün göbeğim bile yok olmaması çok çok daha iyi bence hareketlerin kısıtlanmıyor zorlanmıyorsun darlanmıyorsun göbeğinin büyük olması marifet değil ki bence dua et göbeğim çıkmasın diye ben mont kaban giyince belli bile olmuyor hea tek sıkıntı 8,5 aylık olduk otobüste hala kimse yer vermiyor bana 🙄 hep ayakta gidiyorum 😂 bebeğin kilosu sağlığı yerinde olsun yeter senin kilo almaman daha iyi emin ol ilerde aldıkça anlayacaksın ne demek istediğimizi