Kocagoznurrrr27 Ya kızlar emziği alıcam bir türlü indirime girmedi şu emzik pahalı da almak istemiyorum . Bayramdan önce baktığım emzik 300 tl idi şimdi 400 olmuş pesler olsun.
Lalemmm12 Kocagoznurrrr27 düşmez diye düşünüyorum bende alıcaktkm ama malesef çok pahalı ve bir yandan da aklıma ya bebek emzik tutmazsa diyorum yazık olucak ozaman emziğe 🥹
Sevilaypak Kocagoznurrrr27 bibs baktın mı ? Ben ondan alacağım bebeğe hem görünüşü güzel hemde memnuniyet çok iyi ☺️
Ygmr01 Kocagoznurrrr27 bende daha yeni baktım. Ama şimdi kabul etmezse ne olacak ben onuda düşünüyorum🤦🏻♀️ oioi var bi de o aklımda. Haftaya artık birini seçip alıcam artık şansa
Kocagoznurrrr27 Lalemmm12 Tutuyorlar gözlerimle şahidim inan ki kuzenim yeni doğum yaptı her emziği denedi bende bir tane vardı onu verdim verir vermez tuttu emziği bırakmıyorda. Hayır emzik indirme girmedi o kadar şey indirime giriyor bir bu girmedi vallahi
Alyadefne Kocagoznurrrr27 canım dolap uygulamasında bir sürü var açılmamış olarak satıyorlar ellerindeki i oraya bak alabilirsin
Sevilaypak Kocagoznurrrr27 bence tutar memnuniyetleri güzel ama emzik aventte tutacağı kesin değil 🥹 bu emzik olayları zor kızım hiç tutmadı acaba bu tutar mı diye düşünmüyor değilim 😂
Ygmr01 Kocagoznurrrr27 siz yine tutuyor mu diye deneyebilirsiniz. Tutarsa aynısından başka renk alırsınız
Kocagoznurrrr27 Sevilaypak Ahh ahh ama istikrarlı olunca tutuyorlar bilmiyorum etrafımda çok örneğini gördüm bazen bebeğin karakteride baskın oluyor en nihayetinde
yeni-annelik Kocagoznurrrr27 ben bibs aldım hem damaklı hem normal umarım tutar biberonda da philips aventin yeni doğan serisini tercih ettim
yigitmom_ Kocagoznurrrr27 Avent Air 0-6 ay emziği e bebek mağazasında 2. Ürüne %50 net indirimle 169₺ aldım canım istersen biraz daha takip et
BabyAta Kocagoznurrrr27 hangi siteden veya mağazadan bakıyorsunuz, Amazon’da 250₺ araştırın öyle alın philips gerçekten çok iyi benim bebekte ilk başta hep attı ağzından ama ben ıslarla taktın o attı ben taktım sonuçta ben kazandım bir nebzede olsa rahatladım.
Ruyagibi1 Kocagoznurrrr27 çok güzel emzik 2 ay kullandım bide üstüne 6-18 aralığını aldım elimde kaldı sonradan emzik istemedi başka emziklerde denedim onlarida almadı elinde oynadı hep