Ruyagibi1 bende gölge gibi ama o yüzden var ya da yok diyemiyorum bakalım yarın nasıl çıkacak. Kimyasal olduğu ay da böyle test yapmıştım hep nasılsa yok diye hiç bakmamıştım sonra gözüm takıldı bi baktım çift çizgi ckdkfkd o yüzden umudumu tam olarak yitiremiyorum da. Yani olabilir sonradan da çıkabilir nasip bakalım 🥸