bella_xx benim de bir ara hemen hemen hergün ağrıyordu parol içiyordum bir de bol bol su içmeye çalıştım susuzluk da ağrıtıyor inanılmaz bir ağrı beynim zonkluyordu ama geçti şükür artık olmuyor şimdide havalar sıcak bol su içmeye çalışın parolun bir zararı yok hamilelikte doktorlar içebilirsiniz diyor