sevdasevda ben 20.haftadan itibaren yavaş yavaş başladım. Gezdikçe eşimle beğendiğimiz şeylerden abartmadan aldık. Yenidoğan listesi buldum netten ona göre aldım. Annem kayınvalidem çok almayın diyip dursa da etraftan geleceklere göre alışveriş yapmak istemedim. Şükür çok az eksiğimiz kaldı. Eşim bi ay sonra bedelli askerlik yapacak ve dönüşünde 7aylık oluyoruz. Erken doğarsa tedbirsiz kalmayalım ddik 🤗 (açıkçası kayınvalidem bizle yaşayacak bi ay sonra artık onsuz alışveriş yapmak istedim anne ve baba olarak 🙈)