sevdasevda sağlıcakla gelsin bebiş ☺️
Yavaş yavaş al tabii ki zaman su gibi geçip gidiyor maddiyattan yana şimdilik sıkıntınız var ise en temel ihtiyaçları ne ise onları alırsın ilk etapta hem hevesini alırsın hem de maddi anlamda sıkışmamış olursun. Ben oğlumda renkli ultrasondan sonra başlamıştım sonra son zamanlara kalınca ben ağırlaştım eksiklerimiz vardı Doğumdan sonra tamamlandı hiç birşey istediğim gibi olmadı şimdi allah nasip ederse ikinciyi bekliyoruz 9+5 günlük olduk 16 haftalık olduktan sonra başlayacağım almaya şimdiden kenara para atmaya çalışıyorum çünkü çok açılıcam🙈🙈