Ozlemerikci543450 Lavin-atlas yani çok hafif ama regl ağrısı gibi değildi lekelenme de bitti yani şöyle söyleyeyim ped takmadım hiç taksam üstü leke olurdu sadece o boyutta bi lekelenme
Lavin-atlas Mariam2 ah biz kadınlar, yapmasanız daha iyi ama hem sizin, hem de bebeğinizin sağlığı için. Benim arkadaşım doğurana kadar öyle oldu. Fakat yurtdışında yaşadığı için ilaç falan tedavisine pek uygun bakmıyor oradakı doktorlar