Lavin-atlas Kızlar reglim 10 gün gecikti, test yaptım pozitif çıktı. Fakat ara-sıra hafif kahvemsi lekelenme oluyor sebebi ne ola bilir?
Babymom07 Lavin-atlas büyük ihtimalle yerleşme kanaması ama önce kan tahlili ver sonra randevu alıp doktora git hamileysen kese falan oluşmuştur artık kahverengi lekelenmen için belki Progestan falan yazabilir doktor
Mariam2 buseyusuf27 düşük olamaz çünkü düşük çok sancılı ve lekelenme değil daha çok kan gelmesi lazım ben bikere yaşadım o kadar karnı ağrıyor ki ozaman adet sancısıdan 2 katı bide ateş biliyor
buseyusuf27 Mariam2 doğrudur kahve siyah kanama ise lekelenme zaten bnde yasadm 3 gün boyunca ilk kızımda bazende düşük oldugu soylenıyor gebelıkte kanamanın hertürlüsü sıkıntılı dıye söylüyordu ebe
Lavin-atlas Mariam2 daha küçükmüş, 2 haftalık. O yüzden kendini yer ediyormuş, ben daha büyük olduğunu düşünüyordum
Lavin-atlas buseyusuf27 evet ya🥲 her şey insanı korkutuyor sanki, sağlıklı olsun da başka bir şey istemiyorum
Mariam2 buseyusuf27 haklısınız benim da 9 haftalıken çok kanamam oldu lekelenme değil şuan 12 haftalık bebeğim hala Hafif karinim içinde kanamam var ama çok şükür yine sağlıklı ve bende birlikte mücadele ediyor yaşamak için
Melisinannesiii Lavin-atlas bende de olmuştu Bnmde ilaç başlanmıştı her ihtimale karşı sağlıkla alın İnşaAllah kucagınıza
Sainmizgin Lavin-atlas iyi canım hadi gözün aydın dikkat et sen yinede ağır iş yapma tam tutunma zamanı
Ozlemerikci543450 Lavin-atlas merhaba bende öatlama iğnesi oldum 10 gün oldu 2 gündür kahve sürüntülğ lekelenmem vardı kesildi acaba yerleşmemi ☺️umarım sizin gibidir
Mariam2 Lavin-atlas bişey olamaz Allah büyük merak etmeyin bana herşeyi doktor yasakladı ev işi dahil kanama uzunden ama herşeyi yapıyorum
Lavin-atlas Mariam2 ah biz kadınlar, yapmasanız daha iyi ama hem sizin, hem de bebeğinizin sağlığı için. Benim arkadaşım doğurana kadar öyle oldu. Fakat yurtdışında yaşadığı için ilaç falan tedavisine pek uygun bakmıyor oradakı doktorlar