Sinemm65 Kızlar 32. Haftama girdim. Sadece hastane için valizi hazırlamayı düşünüyorum acil bir durum için. Sonra da düşündüm yıkamış ütülemişken hepsini birden halledeyim dolabına yerleştireyim diye düşündüm. Erken mi acaba siz kaçıncı haftada başladınız ?
CokCahilsinKeskeOlsen Sinemm65 28. Haftada yıkadım utuledim çantamı hazırladım. Bazen herşey ne kadar yolunda gozuksede hayat bu hiç beklemediğimiz anda birşey çıkarabilir. O sebeple ben 28m haftamda hazirladim. Zaten doğuma kadar kontrol ede ede 30 karı geçiyor. Hiç yoktan emin oluyorsun eksiğin olmadığına son dakika hazırlayanlar görüyorum. Şaşırıyorum hallerine bir anda doğum başlasa ne yıkanmış ne çanta hazırlanmış başlasa doğum ortada kalacaklar
Zumra1234 Sinemm65 biz bugun 31 haftalik olduk herşey tamam bugun hastanr cantasida bitti bekliyoruz internete 31/32 hazir olsun hersey yaziyordu. Havalar cok sicak olmadan herşeyi bitsin istedim
Sinemm65 Zumra1234 CokCahilsinKeskeOlsen cgnduru Haklısınız kızlar. Artık ağırlaşmaya başladım zaten pelvik ağrımda oluyor arada iyice kötüleşmeden aradan çıkartsam iyi olacak
CokCahilsinKeskeOlsen Sinemm65 En iyisi başlaman bak daha bu ağırlaşma durumu değinmedim bile insan bir anda ağırlaşıyor birşey yapasi gelmiyor. Ben her ihtimal erken hazırladım ama buna diyordum nasıl ağırlaşır son 1n2n hafta zor olur doğum yaklaştığı için derdim ne ağırlaşması diyip hafife alırdım taaa ki 32 yi olup geçtikten sonra bol uykulu halde tek yaşamak için birşeyler yapar yatardim o zaman çok iyi anladım bu ağırlaşma mavzusunu
tugcemom_ @Sinemm65 28.haftadan sonra yıkama ütüle yerleştirme işlerini yapmaya başlamıştım. 32.haftamdayım bir kaç gün önce hastane çantamı hazırladım. İyi ki hazırlamışım her gün ağırlaşıyorum sıcaklarda çok etkiliyor. Sizde geç kalmayın tam zamanı zaten ☺️
Suey Sinemm65 aniden 33 haftalık doğurdum hiç birşeyi hazır değildi hiç beklemeyin ne olacağı belli olmuyor erkenden hazır edin sonra perişan olmuştum
Yell Suey Merhaba! Benimde riskli 34 olacagız bir hafta önde şuan ama kuveze aldılar mı bebeğinizi merak ettim herşeyin hayırlısı inşallah rabbimden 🙏
elifdiyorkii Sinemm65 33te başladım yıkamaya kurudukça ütüledim dolaba yerleştirdim 34te bitti şuan 35 haftalık olduk ben herşeyi yıkadım büyük küçük aldığım sadece yeni doğan olarak ayırmadım sende şuan başla bence çantayı yaparken dolabı yerleştir
Duygumsu Sinemm65 bende eksikleri almaya 32 de başladım yıka ütüle falan derken 34. Haftadayım yeni çantam bitti kafam rahat hemde çok ağırlaşmadan halletmiş oldum bence çıkar aradan dursun kenarda ne olacağı belli olmaz doktor bana erken doğum riskin yok demesine rağmen hazırladım
sarikiz1 35 te eksikleri tamamladım hepsini yıkayıp ütüleyip yerleştirdim 37 haftadayım çantamı da dün hazırladım herşey temiz hazırken çantayı hazırlamak daha kolay çokta geçe bırakmayın
-Pinar96- Hazırla bence her ihtimale karşı kenarda dursun ve beklesin. Acil bir durumda çantam hazır değil diye aklınızda düşünce kalmasın. Ben 34. Haftamda hazırladım ve kapattım Sinemm65
Zynp12 Sinemm65 daha fazla agirlasmadan yapılmalı bence. Ben 33 te yaptım herşeyi yıkadım utuledim sadece bez ve ıslak mendil eklenecek onlarida alıp ekleyeceğim hemen
Mhtpdrmz06 Sinemm65 30. Haftamda bütün kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip çantamızı hazırlamıştım canım. Hiçbirşeyin garantisi yok erkenci kuş olabilir :) elinin altında herşey hazır olsun git gide daha da ağırlaşcaksın canın hiç yapmak istemeyecek o yğzden bence zamanın varsa biran önce yap. Hastane değil sadece hepsini ufak ufak yap çünkü doğdugunda devamlı tuvaleti çıkıcak dısına kirlencek kusacak vs devamlı ğst değiştireceksin yıkama ütü vs ile upraşma dopum sonrası
Fundaaaaa Sinemm65 erken değil 29-30 haftalıktım ikisinde de yaptım herşeyini son haftalar zaten iyice ağırlaşıyor insan nefes nefese kalıyor ya