newmomB canim kotu dusunme kotu olmasin bende korkuyorum ya adet olursam diye ama iyiyi dusunmek istiyorum simdilik bugunde adet olmadim test var evde yapmamak icin zor tutuyorum bu ay hamle kaldim kaldim kalamazsam cocuga tekrar ara vermek zorundayiz esimin isleri nedeniyle o yuzden insallah bu ay tutar dua edin kizlar nolursun hepimizinki olsun tabi hayirlisiylaa olsun 🤲🏼🤲🏼 Beni bu sitede cok etikiyor o yuzden hamile kalmadiysam bu ay silcem bu formu hamile kalana kadar da eklemicem 🙈