Kevserbtr
Bitterinannesi
geçen ay ovulasyon testi yapmıştım gebelik testim de vardı 2 tane onları da yapmıştım ovulasyon değerlendirdim ama gebelik negatifti hep olmadı ama adetim 2 gün gecikmişti. Bu ay dedim artık yapmıcam ne ovulasyon ne gebelik yumurtlama haftasında gün aşırı ilişki yaşayıp beklicem kendimi de dinlemicem foruma da girmicem unutucam dedim ama adet yaklaşınca gene dayanamadım tabi 😂 test yapmadım ama şimdi de yine gecikmeli mi olcam yksa diye korkuyorum yine hamile değil miyim acaba diye 😭😭😭