KartalDamla orkidemm_ iğne etkisinin hala geçmeme olasılığı vardır diye yalandan pozitif görmeye çok korkuyorum. Karnım kasıklarım çok ağrıyor
orkidemm_ KartalDamla sıkma canını inan ki çok üzücü biliyorum benim de ikinci denemem bugün 9. Gün çok umutsuzum yani
sweetmom_ KartalDamla adet oldun mu? Hakkında hayırlısı olsun inşaallah önümüzdeki ay güzel haberlerle gelsin
KartalDamla orkidemm_ benim burdan pozitife döneceğini sanmıyorum zaten ağrılarım başlayınca anlamıştım
orkidemm_ KartalDamla benim de öyle adet olacakmışım gibi sancım var sivilcem çıktı göğüslerim ara ara çok hassas
orkidemm_ KartalDamla sanmıyorum canım ya o kadar umutsuzum ki gebelik belirtisine dair hiç birşeyim yok ki ne akıntı ne başka birşey
sweetmom_ KartalDamla merhaba canım. Sonucun ne çıktı acaba? Benim bugün 9. Gündü dayanamadım test yaptım 3,85 çıktı sence artar mı? Çok korkuyorum