KartalDamla merhaba canım ben de bugün iğne oldum. Sen ne zaman oldun. Birlikte bekleyelim. Ben bir kere daha olmuştum etkisi 14. Gün bitiyor 15. Gün herseyi belli ediyor çünkü gebelik olmazsa adet başlıyor 15. Günde. Ayrica ben 10. Günde test yaptığımda pozitif çıkmıştı meğer iğnenin etkisiymis