mydryy iyi geceler rica ederim öncellikle ben bebeğimi 6 haftalık dı öğrendim perdesi olanlar genelde ya erken doğum yada düşük olabilir o yüzden erkenden ilaç başlanıyor ben 6 haftalık dı progestan fitil kullanmaya başladım taki 35 haftalıkdı kestim doktorumun önerisiyle bebek gelişir mi konusuda perdenin boyuna göre doktor söylüyor ama perden küçükse bebek onu ittire biliyor doktorum öyle dedi bazı hastalarda öyle olmuş bebek ittirmis benim ki ittirmedi bence bir an önce doktora gidin size ilaç versin ona göre tedbir alın bebek elbet gelişiyor içinde ama belli bir süreden sonra yeri sıkışma ya başlıyor o yüzden erken doğum yaptım ben acil sezeryanla bebeğim asla dönmedi makat gelişiydi 36 haftalık doğum yaptım çok şükür bunada ama aşırı sancı çektim ben bilmiyorum belki erkek olduğu için olabilir diyorlar erkek bebekler erken geliyor diye benim sancım 27 haftam da başladı nts de sancım vardı öyle dayandım 30 a kadar sonra 31 de ciğer geliştirici yaptım her an gelebilir diye sonra biraz daha dayandım 35 de 4 doz iğne yaptım artık iyice daraldı yeri benden beslenmeyi kesti gelmek istedi