Kızlar Ben ilk doğumum kışın olmuştu o yüzden hep uzun kol almıştım şimdi Ağustos sonu gibi Doğumum görünüyor bı kesim bebek ilk doğduğunda üşür uzun kol al dio bı kesimde kısa kollu al bnmde şu an aklımda olan 0-3aylari kolu kısa tulum zıbın takımı alayım diyorum ama evde klima var çok sıcakta olursa açarım diye düşünüyorum ne yapsam bilemedim karışık mi alsam uzunkol kisakol sonrası zaten mevsimine göre bu ayda doğum yapan tecrübeli anneler biraz fikir verirmisiniz Neler aldınız Nasıl yaptınız👌🙏🙏🙏 Yardım please!