Nur18- doktorunuz en doğru kararı verecektir, hiç stres yapmayın ve hamilelikte kullanılan tiroit ilaçları oluyor, onu kullanırkende hamile kalabilirsiniz, olmaz diye sakın düşünmeyin 😍 ben engel olduğunu bile bilmiyordum, çok şans eseri oldu, hamile kalır kalmazda doktorum beta eşliğinde direk o değerimede bakmış, yüksek olduğunu unutmamış, bide bana yüksek çıktığı ay sormuştu, ilk defamı bu değeri görüyorsun diye, bende evey demiştim, sizinde ilk defa böyle çıktıysa hiç dert etmeyin, yemenize içmenize dikkat edin, ben ilaç felan hiç bişey kullanmadım 😍