minnosbirkiz Nur18- benim hamile kaldığım ay 3.27 idi, 1 ay sonra ölçüldü 0.96 ya düşmüştü, değişken bi değer, hiç kafanıza takmayın, oldu ki düşmedi farzedelim, ilaç veriyorlar, hamile kalmaya felanda engel değil
Birkucukmutluluk Nur18- devlet hastanesinde ya da sağlık ocağına da mı ölçtürdünüz? Benim sağlık ocağında çıkan değerim 3.54 doktorum devlet hastane ve sağlık ocaklari yüksek çıkıyor genelde biz burda da kontrol ettirelim dedi tekrar hormon tahlilinde 1.5 çıktı tsh sonucum
[silindi] Nur18- TSH yüksekliği sebebiyle prolaktin hormonum gereğinden fazla yüksekti, bu sebeple gebe kalamıyordum. Düşük dozla tedavi oldum.
Nur18- buse76 6.13 çıktı benim bugün 4 ay önce baktırdığımda 0.48 civarındaydı ilk defa yükseklik yaşıyorum gebelik düşünüyorum ama o kafamı kurcaladı
ELiya @Nur18- Benim normalde TSH degerim normaldir ilk hamileliğimde tiroidim yüksek çıktı 9 ay boyunca düşük dozda ilaç kullandım. Şimdi ikinciye hamileyim TSH değerim yine ilk öğrendiğim an yükselmeye başladı tekrar ilaç kullanmaya başladım. 14 haftalık hamileyim her ay tsh degerime bakılıyor şuan 1,5 arası çıkıyor ilaç kullanmaya devam ediyorum sanırım bunda da doğuma kadar kullanacağım aynı dozda
Nur18- ELiya gebelikte bebekte zeka geriliği yapıyor diyorlar bakalım doktora danıştım ne diyecek haber bekliyorum
ELiya Nur18- evet ilaç kullanılmazsa o durumlar olabiliyormuş. Ama hiç korkma ilaç kullanınca birşey olmuyor. 4 yaşında kızım var çok akıllı maşallah ona hamileyken doğuma kadar kullandım. Hatta bende senin gibi korkmuştum zeka geriliği yapıyor düşük yapıyor vs diye doktorum da bana endişe etme bende 3 doğum yaptım üçünde de ilaç kullandım çocuklarim çok sağlıklı demişti.
Nur18- buse76 şuan gebelik düşünme dedi ilaç verdi 3 hafta sonra tekrar bakılacak düştü mü diye düşünce gebelik düşünebilcez 🥹
Aleynaz06 Ben hamile kalmadan önce 5 küsürdü, hamileliğimi öğrendiğim ilk haftalar 7.9 a çıktı. Doktor ilaç yazdı şuan 4 küsüre düştü. 2 buçuğun altında olması gerekiyormuş gebelikte.