kar_kristali
Hafif lekeler geldi sildikce gelen reglime 3 gün vardı test yaptım ama çıkmadı acile gittim öncesinde 2 düşüğüm oldu tekrarlamasından korktum kan testi vermek için gebelik testi yapılmıyor artık dedi. Adetten önce geldiyse leke hamile değilsindir dedi moralim bozuldu.
Pazartesiye kadar nasıl dayancam bilmiyorum.
Adet gibi değil akıntı ama hafifte ağrılarım var böyle bir durum yaşayıp hamile kalan var mı aranızda hamileliğin sonradan öğrenen böyle bir bilgiye o kadar çok ihtiyacım var ki