Hasret18ayaz ya şuan şok içindeyim. Bir hafta önce motor çarptı ve hastaneye kaldırıldım. Tomografi vs çekmeden önce gebelik testi yaptılar negatif çıkınca tomografiye aldılar. Şimdi aklıma geldi E nabızdan bi bakayım ya değerim kaç çıkmış dedim 2 çıkmış ve benim hep 0,001 çıkar 🥹 reglim biteli 10-12 gün olmuştu ve ben reglden sonra yumurtluyorum. Acaba benim de yükselmiş midir sizinki gibi şuan çok umutlandım 🥹