Hatice5855 Yazmelegi_ o zaman betanız kaçtı acaba. Benım son adet tarihi 13 mayıs. 5 hazıranda beta 2857 çıktı 7 haziran 3780. Ama kese görülmedi. Dış gebelik olabılır dedıler. Çok korkuyorum
Yazmelegi_ Hatice5855 biz o zaman betaya bakmadık sadece doktorum dediki henüz küçük 6 haftada gel görürüz o zaman gittim gördük birde 7 de gittim kalp atışı duymak için bazen betaya göre gözükmeyebilirmis
Hatice5855 Yazmelegi_ bu gün tekrar kan vericem ona göre herşey beli olur. İnşalah dış gebelik degıl dır
Hasret18ayaz Hatice5855 sizin dış gebelik mis galiba yorumlarda gördüm çok geçmiş olsun sadece iki kez mi beta vermistiniz benimde beta değerlerim sorunlu ilerliyordu çok korkuyorum
Eminebss Vildang 4+3 te gitmiştim kese görünmemişti benim. Daha sonra 5+2 de randevu verdi o gün keseyi görmüştük canım. 5 hafta olmasını bekleyebilirsin.
Anneadayi45 Vildang beta değeri 3000i geçince görülüyor canım doktorum direkt değerimden hesaplayıp görürüz demişti o gün keseyi görmüştüm