Vildang Son adet tarihim 7 mayıs. 4 gün geciktim bugün kan testi verdim beta hcg 2322 çıktı. Aile hekimine göre 4 hafta 3 günlük. Kese görünür mü sizce
Cimenn1223 Vildang genelde 5 de vajinal yolla görünüyor cnm uygulamaya son regl tarhini yaz 7 haftalikkej gidersen karında hem bebegni görür hem kalbini duyarsn
Pamiramsi Kese 5 haftada görünüyor diyorlar anne değilim ama yine de biraz daha bekle öyle git bence hcg değerin çok güzel hem biraz beklersen belki bebişi bile görür içinde 😍
Hatice5855 Yazmelegi_ o zaman betanız kaçtı acaba. Benım son adet tarihi 13 mayıs. 5 hazıranda beta 2857 çıktı 7 haziran 3780. Ama kese görülmedi. Dış gebelik olabılır dedıler. Çok korkuyorum
Mnur_yrlmz Benim adetim 1 gün gecikmişken 24 çıktı iki gün önce bugün 3. Gün gecikmedeyim ve 93 olmuş artış normalmi