_Mother_ ya bende 7mayıs regl oldum 23ünde falan pik gördüm ilişki falan oldu 26sı çatlamaydı sonra 28.mayısta leke geldi kan geldi sonra leke geldi 3-4 gün sürdü ama aşırı azdı lekeler. Sonra ovülasyonda pik gördüm daha sonrada silik gördüm. Yüksek ihtimalle regl oldum o pikte yumurtlamaydı bilmiyorum sizce test yapsam mı? Pazartesi günü de predictor early yapmıştım negatif çıktı.