Aybarss Kızlar şüpheli ilişkinin üstünden 12 gün geçti yani bugün aslında 12. Gün test yapsam çıkar mı acaba
_Mother_ Aybarss yumurtlama gününe denk gelmişse çıkar canım benim 24 çatlama günümdü değerlendirdim 1 Haziran gebe olduğumu öğrendim
Lale27 Aybarss herkes çıkar diyor burda benimde 10. Gün sabah silik çıktı emin olamıyorum ama yarın yeniden yapıcam
Pamiramsi Aybarss evet ilk idrarla yap o önemli canım yarın sabah yaparsın benim de kargo dağıtımda bekliyorum 🥰
Lale27 Aybarss önemli bence öyle öneriliyor ama istersen iki tane al birini şimdi birini yarın ilk iddarla yaparsın
Pamiramsi Aybarss bak sana ilk idrar ve gün ortası farkını götercem eski kimyasal zamanındaki gebeliğimden
SelcanUcar4760 Bende iki gün sonra normal bir gebelik testte çıktı hakkında hayırlısı olsun canım 🥰🙏🏽
SelcanUcar4760 Pamiramsi iki gün gecikme yaşadım test yaptığımda silik çizgi çıktı ama yani belli oldu sonra kan verdiğimde pozitif çıkmıştı gerçekten 😄
Pamiramsi Bak şimdi üstteki ikindiden sonra yapılmış bir test Alttaki de ertesi sabah 7 gibi ilk idrarla yapılan test aradaki farka bak 😂🌝 O yüzden ilk idrar önemli ama istersen 2 tane al çıkar yani varsa belki diğerini de sabah ilk idrarla yap ![](
Aybarss Pamiramsi sende belirti felan var mı benim son adet tarihim 13 mayıstı. Bende sadece sol kasık ve belimin sol tarafı ağrıyor