bussra_30 korktum bebeğe zararı olur diye de. Doktorlar bebeğe zarar verecek bir şey yapmıyor. Azıcık araladım rahmi dedi. Doğumda daha da büyük olur o dedi. Tahmin hemen ağzında yaptı işlemi. Bence dizi hemen bi doktora gözükün. Bebiş küçükken halletsinler. Anlıyorum baI doktorlara güvenilmez ama inan doktorlar hep aynı tecrübe