Ytsnzy Beyzanur_42 zaten tesettürlüyüm ama yine de sıcak basıyor uzadı da baya kısacık kestirmek istiyorum doğumdan sonra ilk işim o olacak😀
Beyzanur_42 Ytsnzy aynen cnm bende kapaliyim ama olsun evde açık saçla dolasinca bile uzun saç mahfediyor insanı ben tam kestiremesemde ara makas atıp kafamı rahatlatmak istiyorum
Sakineoncu Beyzanur_42 canım ben de çok duydum ama asla alakası yok 8.haftamda kestirdim sonuçta ha ağda yaptırmışsın ha Saç yani aynı şey 😂
melekmi22 Beyzanur_42 ben kestirdim hemde 1 aylık gebeydim kestirdiğim de şuan 8 aylığız ve ben saçımdan bunalmaya başladım büyük ihtimalle doğum yapmadan yeniden kestiricem. Arti olarak bu 8 ay içinde ben hep saç uclarimdan kendim kırık kestim kahkülümü falan duzelttim 😅😅 saç yani bu niye evladimin ömründen gitsin ki 🙃
Beyzanur_42 melekmi22 iste ne bilim 😂bu saçma sapan soyletinler yüzünden kafam Allah bullak olmuştu ama rahatladım şuan 😂😂
melekmi22 Beyzanur_42 😂 ben inanmıyorum ki bebegin ömrü annenin saç teline bağlı olsun öyle olsa o zaman niye saçlarımız dökülüp benim çoğu hamileye ters oranla gebelikte çok dökülmem var onlarda mı ömrunden götürüyor 😅😅😅 hic takma kafana kestir gitsin sadece boya islerime girme o da kafa derisinden kana karışma olayı falan yüzünden
ece1234- Beyzanur_42 ay Beyzanur_42 Azrail gelip metreyle ölçüyodur ona göre ömürden düşüyordur hahshdhdh saçmalıklar serisi vol bilmem kaç
hellomama Dini bir dayanağı yoksa şöyle düşünüyorum ben ; bütün bir gebelik boyunca kaşımızı bıyığımızı kolumuzu bacağımızı her özel bölgemizin tüyünü alıyoruz sorun yok ama iş saç kesmeye gelince çocuğun ömrü kısalır 😂😂😂😂