Ben 38 haftalık gebeyim salı günü sezeryan la bebegim alınacak yani çalıştığım için 30 haftaya kadar düzenli bir kahvaltı felan edemedim ama gün içerisinde meyvemi hiç eksik rtmedim sonrasında evdeyken her gün yumurta meyve kaşar peyniri bazen kuruyemis felan yedim yoğurt süte biraz önem verdim onun dışında dışarıdan da yediğimiz xok oldu ama bence tamamen bünye meselesi bebeğimin kilosu 3900 olmuş ama tabiki yine de sağlıklı beslenmek lazım bana çok uymamak lazim😂