Mzzz
Dlar
Duygumsu
Eko93
Doğurdum çok şükür bugün saat 5.10 gibi odaya almadılar beni resmen o sancıyı birde hastane koridorunda çektim 7 cm açıklık oldu suya falan girseydim daha rahat ederdim bebeğimi küveze aldılar hava veriyolarmış inşallah çabuk toparlar