Bebekayik Geceden beri sancıdan uyuyamadım dün nişanım gelmişti şimdide 5-6 dk aralıklı efsane bi sancı vuruyo sanırım doğum sancım başladı 35+4teyim dua edin lütfen benim ve kızım için 🥹🥹
YeniGelinMeselesi Bebekayik Rabbim yardımcın olsun duruma göre haber verirsen sevinirim haftan bi tık erken çünkü inşallah sağlıkla kavuş bebişine☺️
Eko93 Bebekayik Rabbım yardımcınız olsun inşallah sağlıkla gelir sağlıkla alırsın kucağına 🙏❤️ bende 34+6 da dogurdum. Bebekler coook güçlü inan
Duygumsu Bebekayik benim arkadaşım da 35. Haftada doğum yaptı kuvezde bile kalmadı gayette sağlıklı bebişi şuan 7 aylık oldu bile hiç endişe etme sakin kalarak doğumunu yap
Bebekayik DygT 1 aydan dazladır kasılmam ve sancım vardı 2 haftadırda 2 cm açıklığım vardı bekliyodum doğumu
sdkshn Bebekayik İnşaallah sağlıklı sıhhatli kavuşursun bebeğineee . Çok heyecanlı 🤗🤗🥹 . Bizlere de haber ver 🥹❤️
Bebekayik sdkshn inşallahh evet çok heyecanlı sancı vurunca çok kötü ama geçince iyi hiçbişey yokmuş gibi çok tuhaf bişeyy yoldayım şuan
Serapjjj Eko93 Ya bişi sorcam 35hafta 5gunluk olduk bizde sırtım agryor karnimn içi acıyor hafif kasıklarm bu durumda hemen gitmem gerekirmi doğum olabilirmi
Dlar Hiç bişey olmaz erken diyenlere bakma bebek kendi bildiği zamanda gelir hiçde erken değil çok insan bu haftada doğuruyor biseyde olmuyor Allahım izniyle ciğerleri de geliştiği bir hafta maazallah hadi Allah sağlık la alsın kucagina
Bebekayik Dlar doğum başlamış bugün doğurursun dediler ciğer geliştirici yaptılar ama başka hastaneye gidiyorum şuan yoldayım malesef yolda çekiyorum 5 dkda bir sancı kocaeliden üsküdara gidiyorumhaftam küçük olduğu için
Tuba-M55 Serapjjj ben de 35+5 teyim bel agrım çok arttı kasıklsrıma ağrı gırıyo vajinama da baskı oluyo sızlama oluyo ama bunlar tam doğum belirtisi değil stres olmayın bence yavaştan hazırlanıyoruz doğuma
Eko93 Serapjjj bilemiyorum. Ben de ağrı hissetmiştim benm bebegim sağ da toplanmaya başlamıştı. Ama benm acilmam falan olmadı. Bana acil sezaryen dediler.
Dlar Bebekayik canm hiç telaş etme kilosu iyiyse nefes alımı doğunca kendisi karsilarsa alır bebeğini paşa paşa çıkarsın korkma Allah’a dua et canm bu arada haberdar etmeyi ihmal etme ❤️❤️❤️❤️
Bebekayik Dlar iyi dediler ciğer geliştirici iğneye bile gerek yokmuş aslında ama ilk gittiğim hastane yaptı şimdi dolanıyorum açılmam tamamlansın diye 4 cm şuan
Mzzz Bebekayik ay canım ya o sancı oturararak yatırarak karşılanacak gibi değil yollarda iyi sabretmissin ayrıca haftan erken değil merak etme bir şey olmaz duşa gir hastahanede sandın geldikçe otur sonra kalk zaten ebe varsa sana yapman gerekenleri söyler inşallah çabucak dogurur saglila kavusursun bebegine
Dlar Bebekayik çok şükür demiştim sana çünkü haftan herkesin dediği gibi küçük bir hafta değil ve hiç bir doktor bu haftaya kolayca küçük demez canım merak etme çünkü ciğerleri in geliştiği haftadasın hadi gözün aydın sağlıkla al kucağına
Bebekayik Mzzz Dlar Duygumsu Eko93 Doğurdum çok şükür bugün saat 5.10 gibi odaya almadılar beni resmen o sancıyı birde hastane koridorunda çektim 7 cm açıklık oldu suya falan girseydim daha rahat ederdim bebeğimi küveze aldılar hava veriyolarmış inşallah çabuk toparlar