Nergisim09 Hayırlı akşamlar Bu ay büyük ihtimalle adet olucam adet sonrası ilk defa ovulasyon testi kullanicam nasıl kullanıldığını az çok paylaşımlar da gördüm😊 önemli olan en iisi hangisi hangi markayı önerilirsiniz şimdiden teşekkür ederim 😊
mrvess Nergisim09 ben inovita kullanıyorum . Henüz gebe kalmadım ama ovulasyon günü net bir şekilde koyu çizgilerle görüyorum . Tarihler de doğru oluyor akıntımdan kaşık ağrımdan anlıyorum zaten yumurtlama günümü ben öneririm
Mlkyl Nergisim09 ben geçen ay bir gebenin günlüğünden aldım hiç pik görmedim hep silik çıktı bu ay hem inovita hem bir gebenin günlüğünü yapıyorum bugün inovata da pik gördüm ama bir gebenin günlüğü hala silik çıkıyor ayrıca dün doktorum da 3 günü değerlendir dedi buna göre inovita doğru gösteriyor
lilyum_ Nergisim09 ben bu ay innovita kullandım. Hep 14. Günü pik olurdu bu sefer 16. Günü pik oldu. Simdi gebelik var gibi de yok gibi de. Testler gölgeli çıkıyor. 3 4 güne netlesir gebelik olup olmadığı. İnsallah gebelik vardır ve bu test ile gebe kaldım demek nasip olur 🥰
MrvBK Nergisim09 Ben bu ay innovitaya başladım ama bi tuhaflık var gibi. Bu ay regl olursam önümüzdeki ay bi şans daha vericem bu markaya. Bakalım nasıl ilerleyecek.
MrvBK Nergisim09 Döngüm geçen ay ilk defa 28den 26ya düştü. Aslında erken mi yumurtluyorum acaba diye kontrol etmek için başladım. Döngünün 11. Ve 12. Günü tam koyulaşıyo galiba dedim 13. Günü silikleşmeye başladı. Bugün 16. Günü döngünün hala pik yok. Bu arada testin kendi çizgisi de hiç koyu çıkmıyor. Bi soft yani rengi. Ya sorun bende ya da teste. Emin değilim yani
mrvess Nergisim09 bir de internette yorumlarda herkes şans getirdi yazmış o yazılar da modunu yükseltiyor insanın inşallah hepimize şans getirir 🙏🏻☺️
Mlkyl Nergisim09 pek bi bilgim yok bende burada ne marka gördüysem onu aldım 2 aydır kullanıyorum henüz geçen ay dediğim gibi hiç pik görmedim diğer markada
Eliffffkkkkkk Bende geçen ay bir gebenin günlüğünü kullandım tam pik olmadı gibi de oldu gibide satıcıya mesaj attım onlarda emin olamadilar, bir dahaki sefere innovita almayı düşünüyorum
Nergisim09 Eliffffkkkkkk karar kıldım o markada canım çoğu arkadaşlar onu önerdi adet oldum mu hemen sipariş vericem nasıpse😊😍