Beetuss ben ankarada yasiyordum evlenip boluya yerlestim burada ki devlet has. Ayda bir cagiriyor. Detayli ultrason icin etlik sehir hastanesine gittim ve orada kadin dogumda murat polatti sanirim bir doktor var iyi geldi bana acikcasi. Hemde hastanede hersey yapildigi icin farkli hastanelere basvurmana gerek kalmiyor. Ozel istersen de gecen sene subatta arkadasim lokman hekimde dogum yapti dogum paketinolarak 8bin tl odedi tahliller detayli usg hersey dahil hatta 2 gun sezaryen sonrasi kendisi hastanede yatti bebegide 2 gun sariliktan kuvozde kaldi onada ekstra para almamislar.
Bu arada etlik sehir hastanesi bebek goruntusunu vermiyor usg kagidi istersen