Beetuss hayır hayır. Ben Sezeryan olduğum için tek kişilik odada kaldım özelden farkı yoktu inanın. Doğumhanede öyle doktorlar sürekli konuştular bebeğimi temizleyip getirip temas ettirdiler gösterdiler. Sonraki sürecimdede öyle çok ilgili alakalı ve güler yüzlüler inanın. Ben çok çok memnun kaldım. Benim için kontrol sürecindense doğum ve sonrası önemliydi hepsinden Allah razı olsun çok iyiler