mucizemgelsin61 sizin yerinizde olsam evinize gelmiş muhtaç bir yavruyu geri çevirmezdim. Sonuçta karnınızda da küçük bir yavru var. Bilmiyorum ben böyle şeylere çok inanırım, ikisi de sizi seçmiş. Ne güzel. 2 kedim var, onlardan gördüğüm karşılıksız sevgiyi herhangi bir insandan görmedim. Kıl tüy olaylarına da alışıyorsunuz dert etmeyin. Yavruyken zaten dökmüyor, o dökecek kadar büyüdüğünde de bebeğiniz de belli bir aya gelmiş olacak.
Düzeltme: Hamile değilmişsiniz pardon. Yine de bebiş müjdecisi bir yavrucuk olabilir, değerlendirin 😅😻