uzman_1annemy Anladımm ne güzel e tabi imkan olsa bakılır benimde öyle bi bahçem vs olsa yine bakılırdı belki ama evin içinde olmuyor benim açımdan yani ben çok fazla titiz bi insanım çok pimpirikliyim yani elimde olan bişey değil yoksa çok seviyorum yani titiz bi insan olmasam önemsemesem zaten bakarım onunla alakalı yani tamamen zaten daha sabah getirdi eşim aynen alışmadık birbirimize belki bikaç günlük olsa veya bi kaç ay vicdan azabı çekerdim baktım alıştırdım bıraktım derdim ama öyle bi durumda yok tuvaletini falan bile aldım hemen kumunu aldım mamasını ama yapamicağıma karar verdim