amayinedeiyiilerledim Kızlar ilk hamileliğim bilmiyorum o yüzden soruyorum. Pembe bir akıntı ve 5 dk dır falan devam ediyor. Ped koydum hala gelmeye devam ediyor. Nişan mı suyum mu geldi 38+1 im🥹
Hilal2901 amayinedeiyiilerledim nişan bildiğin pelte gibi oluyormus sümüksü. Ama ucuk renkli bile olsa acile git ne olur ne olmaz ❤️
Minikkus19 amayinedeiyiilerledim gözünüz aydın Allah analı babalı hayırlı büyütmeyi nasip etsin ne güzel kurtuldunuz 39+3 ben hala beklemedeyim benim kızım gelmek istemiyo☹ Sizn ilk hamilelik anladıgım kadarıyla doğum başlamış neden sezeryan oldunuz acaba merak ettim
Dlar Sürekli gelmez diye biliyorum ben canım no doktora görün açıkçası merak ettim bilgi edinirsen bize de yazar mısın bizde öğrenmiş olalim
Kocagoznurrrr27 amayinedeiyiilerledim Ayyyyyy maşallahhh ne hızlı nasılsınız nasıl oldu kaç saat surdu☺️♥️
Eddakayaa amayinedeiyiilerledim yaaa çokk sevindim ❤️❤️ gözün aydın olsun canım Rabbım analı babalı büyütmeyi de nasip etsin inşallah
Dlar amayinedeiyiilerledim gözün aydın olsun canım Allah utandirmamasin hadi Allah sağlıkla kavuştursun 😅🥰🥰🥰
Kubra912 amayinedeiyiilerledim gözünüz aydın olsun neden sezeryana alındınız planlımıydı benımde doğumum yaklaştı ☺️
amayinedeiyiilerledim Kubra912 evet pazartesi sezaryen için gün almıştık ama kızım erken gelmeyi tercih etti🥰 Allah size de kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏼💐