Tutaste_ Kizlar fenalardayim bi hafta olucak cay iciyorum böyle bir demlik normalde demli içiyorum ama hamilelik olduğu için açık içiyorum bazen büyük bardakla 5 6 tane su bardagindan buyuk, cay bardagindanda buyuk 4 5 tane yine zararlimidir 🤷
busraltin Tutaste_ fazla içiyorsun günde en fazla 2 bardak içsen daha iyi d vitamini eksikliği mi ne yapıyordu
mervemurat16 Tutaste_ hey maşallah be ablacım ☺️Herşeyin fazlası zarardır.Çay kansızlık yapar derler ama çok abartmamak lazım bazende azaltmaya çalışın bence
Tutaste_ ymn80 birakamiyorumicine tukuriyim ben onceden icmiyorum bukadar kucuk bardakla iki tane buyukle bitane insallah kanim iyidir
Enfal_06 Tutaste_ öff ne yaptın bacım onun yerine taze meyve suyu sıksan kendine süt meyveli içecekler yapsan daha iyi olur kanını kurutucan çok zararlı bu kadarı doktor günde en fazla 2 bardak demişti bana sadece kahvaltıda içiyorum demlense bile içmiyorum kahve vs de içmem
Enfal_06 Tutaste_ ben çok çay içen biriydim gebelikte zararlı olduğunu bilmiyordum demirim çok düşük çıktı doktor çok mu kafein içiyorsun dedi sesimi etmedim sabah akşam içiyorum demir ilacıni düştümü kolay kolay toparlanmıyor demir düşüklüğü