Dileksunaa00 4 farklı marka test yaptım ( artmed degil testler) hepsinde gözle görülür pembe 2. Çizgi çıktı 2 gün var adet zamanıma o heyecanla gidip kan verdim 5< sonucunu aldım 4 testinde yanlış sonuç verme imkanı var mı? Bu durumu yaşayan var mı
turkan403 Dileksunaa00 nasl kanda negatif 4test pozitifse yanls olması güç yani blmdm geç döllenme de olabilir
bella_xx Dileksunaa00 ay aşkım geçen ayda ben 2 test yaptım pozitif ti kan verdim negatif güven kalmadı vallahi testlere
myangelson Dileksunaa00 kan tahlilini atar mısın ? Bir de testlerde çizgiler hemen mi çıkıyordu bekleyince mi ?
Dileksunaa00 turkan403 bana da çok saçma geldi 4 farklı marka test hepsi pozitif ama Kanda birşey yok testler hayallerimi yıktı
turkan403 Dileksunaa00 🫂ayniyiz ama ben daha kan vermdm 5gun gecikme var regl olmam gereken günde leknmem oldu kesildi testlerim de böyle
myangelson Dileksunaa00 o zaman yalancı pozitif veren testlerin sayısı çoğaldı demek ki artimed gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
_Mother_ Dileksunaa00 etken gebeliğin markası ne canım merak ettim yani farklı markalarda pozitif çıkıp kanda negatif çıkması tuhaf olmuş ilk 5 dakika da mimokusti çizgiler
Alone Dileksunaa00 benim testlerim de böyle çıkmıştı adetime 6 gün varken. Kan testim de pozitif sizin nasıl negatif çıkmış
tugcesakzci turkan403 2 sine idrarı fazla damlatmışsınız, biri de bozuk çıkmış siz direkt kan verin bu testlere göre direkt negatif çünkü
Yusufayazin__annesi Dileksunaa00 canım 5 çıkmış sinir bu kaç gün sonra tekrar kan ver yükselirse saten gebesin
Dileksunaa00 Hulo2105 regl olmazsam bi 10 gün bekleyip yeniden deniycem insan negatif görünce üzülüyor
turkan403 Dileksunaa00 o zaman vardır ya geç döllenme olmuştur bence benm hemen cikmadi yarm saat sonra filan beliriyo oda kuruma çizgisi heralde