Yaprakdokumuseverr Doktorum artık çatı açıklık ve yumuşaklık baktı bide uyarı verdi. 1-2 cm açıklık var yumuşama harika çatın çok güzel sen yaparsın dedi. Şuan bu gazla bile doğururum 😂 Bu arada haziran sonu fiyatlara zam gelicekmiş haberiniz olsunnn.
sariniz13 Yaprakdokumuseverr kıız bi doğuramadın gitti😂 bende zamlar gelmeden doğurmak istiyorum ya haftaya perşembe çatı muayenem var 37 olucam bakalım benim süreç nasıl ilerleyecek birde şey sorucam forumda okudum birisi açıklık ve çatı muayenesi farklı şeyler çatı muayenesinde resmen elini kolunu sokup bakıyorlar yazmıştı bi an korktum ama öyle olabiliceğini düşünmüyorum sizde nasıl oldu çatı muayenesi
Feras23 Yaprakdokumuseverr Sürekli zam geliyor hastaneye cok sacma 🤦♀️ ben sezeryan icin tarih aldim carsambaya 🥳 sende en kısa zamanda dogurursun insallah🫶🏼
Mine1208 Bende 39+3 deyim daha bende de tık yok haftaya tekrar bakacak inç açılma vardır. Bende bahçelievler Medipol e gidiyorum zam için asgari ücrete zam gelmezse gelmez dediler bana da
Yaprakdokumuseverr Mine1208 inşallah su gibi gelirler 🫶🏻 ben pendiktekine sordumm. Fiyatlar aynı mı acaba iki şubede?
Melodimm sariniz13 elini kolunu sokup bakıyorlar Kolunu?😂😂 Inanmayın iki parmakla baktılar bana ama bakan kişi beni kötü etkiledi bağırdı bana😏
Mine1208 sariniz13 ben pazartesi oldum sadece iki parmağıyla yapıyor jel sürüyor sadece hem açıklık baktı hem çatı farklı olduğunu düşünmüyorum o yüzden.ben biraz kendimi kastım ama hiç zor değil bir dk bile sürmedi zaten
Yaprakdokumuseverr sariniz13 manda yoğurdu da yemedim aslında bu ne çıkmaz bi bebek 😂 çatıyla açıklığa bakmak kolay acımıyo parmaklarıyla yaptı eli kolu yerindeydi 😆 ama uyarmak için elini itleyip orda bekledi parmağıyla deşti 😅 o zordu işte ağrım o an başladı hala devam ediyo kan gelebilir dedi. Ben ilk hamileliğimde de baktırdığım gece nişanımla suyum gelmişti bakalım..
sariniz13 Melodimm kız yok inanmadım zaten açıklık kontrolü yaptırmıştım 2 parmağıyla baktı ebe ama çatı muayenesi farklı diyince birde kadının yazdıklarını okuyunca şook oldum😂
happy123mom Yaprakdokumuseverr off benim de kontrolüm yarın 40+4 olacak suniyle başlat yeter demeyi düşünüyordum
Derya3535 Yaprakdokumuseverr kaç sene var sezeryanla arasında .bende düşünüyorum ama doktorum olmaz diyor.
Derya3535 Yaprakdokumuseverr benimde doğuma kadar 2.5 olucak ama doktorum niyeyse korkutma çabasında.