Bir_nazenin01 2 gün test yaptım silik çıktı akşamına kanama gördüm. 2 gün sonra baktım kanama yok leke var. Şüphelendim tekrar evde test yaptım. Doktora gittim kanama var diye. Beta 398 çıktı büyük ihtimalle yerleşme kanaması dedi. Çünkü 2 gün sonrasında bir daha test verdim 1240 çıkmıştı.